Marketing a Management pro začátečníky

 
Akce Novinka Efekt lupa
Běžná cena Více informací v tabulce variant
Ušetříte 5 500 Kč (–16 %)
od 4 990 Kč
Kategorie Marketing a management
Zvolte variantu
Marketing a Management pro začátečníky Kód produktu 75/OLO Místo konání:: Olomouc
Termín:: po dohodě
4 990 Kč
   
Marketing a Management pro začátečníky Kód produktu 75/PO Místo konání:: požadujeme kurz pro minimálně 8 - 10 posluchačů
Termín:: po dohodě
39 000 Kč
   
Marketing a Management pro začátečníky Kód produktu 75/PO2 Místo konání:: požadujeme kurz pro minimálně 5 - 7 posluchačů
Termín:: po dohodě
34 500 Kč 29 000 Kč
   
 

Marketing a management pro začátečníky 

Základní informace

Rozvíjejte svou kariéru nebo podnikání vlastním tempem pomocí flexibilních personalizovaných výukových kurzů, které posílí vaši sebedůvěru a pomohou vám uspět.

  • Objevte nové nástroje, které dovedou vaše podnikání k úspěchu.
  • Naučte se vyniknout.
  • Připravte se na svou vysněnou kariéru.
  • Naučíte se systematickému procesu využívání organizačních zdrojů, včetně lidských, směrem k vytyčenému cíli.
  • Procesu koordinování skupiny osob, realizovaný jednotlivcem nebo více lidmi, a je zaměřen na dosažení výsledků, které nelze dosáhnout individuální činností.
  • Procesu systematického plánování, organizování, vedení lidí a kontrolování, který směřuje k dosažení cílů organizace.

 

Zaměření kurzu

Marketing je základním kamenem každé firmy. Vytvořit dobrou strategii, umět získat zákazníky a pečovat o ně je podmínkou úspěchu. V našich kurzech Vás provedeme světem marketingu. 

Management je disciplína, která neposkytuje vyčerpávající a jasné návody, jak řídit jakoukoliv organizaci.
Co je společné náplni práce všech manažerů, je zvládnutí a uplatnění základních manažerských praktik, technik a metod.

Studijní materiály

·         výukové materiály firmy zdarma ke stažení nebo v tištěné podobě

 

Obsah vybraného kurzu

  • co je marketing
  • marketingový plán
  • marketingová analýza
  • výrobek
  • cena
  • distribuce
  • konkurenční a konkurence schopné výrobky
  • ...
  • Úvod do managementu
  • Manažerské funkce
  • plánování
  • organizování
  • vedení pracovníků a komunikace
  • kontrola a řízení činností lidí
  • rozhodování
  • Management ve vývoji
  • Vybrané soudobé manažerské přístupy

 

Ukončení kurzu

·         volitelně test znalostí

Doklad o ukončení

·         volitelně osvědčení s celostátní platností

 

 
Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.